En orderbekräftelse skickas automatiskt till den e-postadress som du har angivit i dina kunduppgifter, så det är viktigt att du anger rätt adress.

Det kan vara bra att spara orderbekräftelsen vid eventuella kontakt.

Betalningssätt

Förskotts betalning

Det angivna totalbeloppet i orderbekräftelsen.

swedbank clernr 8284-2 kontonr 4.501.115-2  kicki klemme

(har du annan bank kan du behöva sätta in två nollor mellan clearnr och kontonummer)

Jag har Swish  mitt telenr är 0704786705

Skriv order nummer på betalningen eller ditt namn.

Varorna skickas när pengarna är på kontot.

Leveranstid på 4-7 arbetsdagar

Fraktkostnad

Frakten räknas ut från vikten utav varorna, du ser fraktpriset när du har handlat färdigt.

Frakt från 30 kr frimärken och uppåt med posten skicka lätt.

 Du får ett sms- eller brevavi när paketet finns att hämta hos ditt ombud eller kommer hem i brevlådan om den får plats där.

Orderbekräftelse

En orderbekräftelse skickas automatiskt till den e-postadress som du har angivit i dina kunduppgifter, så det är viktigt att du anger rätt adress. Det kan vara bra att spara orderbekräftelsen vid eventuella kontakt.

Om något har blivit fel eller om du inte fått någon orderbekräftelse är det ditt ansvar att kontakta kickis sytt nytt och nött.

Det är viktigt att du kontrollerar din e-post med jämna mellan rum eftersom  det här är en webbutik så sker all kontakt enklast via e-post. Alla bekräftelser, frågor och eventuella ändringar skickas via e-post.  kickioskarsson@hotmail.com 

I priset på varor ingår moms med 25%

kickis sytt nytt och nött innehar F-skatt

Är du under 18 år måste du ha målsmans tillstånd att beställa hos oss.
Endast köpare inom Norden
Only Scandinavian buyers accepted. 
frakt pris är annat utanför Sverige. 
Vi förbehåller oss rätten för eventuella tryckfel och kan ej garantera att
bilderna återger varans exakta utseende.

ÅNGERRÄTT OCH ÖPPET KÖP

Enligt distans- och hem försäljningslagen har du som kund rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter det att du tagit emot varan och utan speciell anledning. Detta förutsatt att produkten och produktförpackningen är i oförändrat skick, dvs oanvänd och ej öppnad, förstörd eller skadad. Du som kund står för returfrakten vid åberopande av ångerrätt och öppet köp. Vid retur måste kvitto eller kopia på denna medfölja. Kontakt måste ha skett innan denna retur. Vi förbehåller oss rätten att i det fallet returen ej är komplett, debitera självkostnadspris för de saknade delarna. Vi förbehåller oss rätten att i de fall returen skett felaktigt dvs kvitto saknas eller kontakt ej tagen avstå från återbetalning av varans värde. Vi kommer ej att lösa ut paket mot postförskott.
Vid byte, retur eller reklamation går vi efter Konsumentverkets regler för e- handel ( se konsument köplagen)
Ångerrätten gäller endast när du handlar som privatperson, ej företag.
Ångerrätten gäller ej varor med nedsatt pris/rea.
Ångerrätten gäller ej beställningsvaror som tillverkas eller beställs enbart för dig.
Ångerrätten gäller ej på meter varor eller hygien produkter till exempel tvålar.

TRANSPORT SKADOR

Är paketet och/eller innehållet skadat när du får det, anmäl det genast på platsen till det företag som levererat det, vanligtvis Posten,
Kontakta därefter oss så fort som möjligt.

LEVERANS

Jag skickar alltid en orderbekräftelse till den mail du angivit innan vi skickar varorna till dig. Vi har en leveranstid på 3-7 arbetsdagar om varan finns i lager. Jag reserverar mig mot slutförsäljning och eventuella leveransförseningar som jag inte råder över.
Våra paket skickas med Posten Sverige AB,

REKLAMATION

Enligt konsument köplagen har du som kund reklamationsrätt i 3 år efter det att du mottagit varan. Vi tillämpar konsument köplagens reklamationsrätt. OBS! Ni måste behålla kvittot för att utnyttja reklamationsrätten samt att produkten måste vara i obruten förpackning. Skulle varan vara skadad eller felexpedierad (obruten förpackning) när den anländer så å tar vi oss att kostnadsfritt åtgärda felet. OBS! De är viktigt att du gör en korrekt anmälan. Synligt fel: anmäls direkt vid mottagandet av varan. Dolt fel: anmäls till oss inom 7 dagar från mottagandet av varan. En produkt som vi har konstaterat att den är felexpedierad alternativt skadad byter vi ut. Vid giltigt returärende betalar vi returfrakten. Om du beställt fler varor en den du returnerat betalar vi dock inte tillbaka hela fraktkostnaden. För felaktigt returnerad vara utgår ingen ersättning för varken vara eller returkostnader, ej heller får kunden tillbaka varan utan att erlägga ny fraktkostnad. Vid eventuell tvist följer vi ARN:s rekommendationer.

SEKRETESS

När du lägger din beställning hos oss lämnar du dina personliga uppgifter till oss såsom namn, adress och telefonnummer . I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja våra åtaganden gentemot dig.
Vi dokumenterar även all kommunikation som vi har med dig via e-post, detta för att tillhandahålla den service som du förväntar dig av oss. Vi kommer inte att lägga ut dina personuppgifter till tredje part. Enligt Person upp giftslagen har du rätt att få den information som vi har registrerat om dig. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen rättas eller tas bort.
KONTAKTA mig
Kickis sytt nytt och nött
Kicki Klemme
Sotargränd 22
733 36 Sala
Mail : kickioskarsson@hotmail.com